Jag måste ju ha världens sämsta morgonhumör!! Ingen ide att ens tala med mig innan jag fått i mig frukost. Magnus stackarn måste blivit sårad av alla fräsiga komentarer. Men han åkte innan jag han säga förlåt, men han kommer nog hem snart igen... Hoppas jag.
Hittade en bild i datorn och vem kan vara sur när man ser den?!! :D
Har ju även gått in i vecka 24 då magen tydligen ska vara såhär stor. Men jag tror jag är lite över kurvan. Det var jag med vilda oxå. Fast då vägde jag ju ca 40kg mer än jag gör nu. Jag ska tillbaka på MVC den 29/8, då ska dom mäta mig och väga och lyssna så allt är okej. Ska även lämna blodprov :/ Det gillar ju inte jag men ibland måste man.
Nu ska jag och Vilda doppa kakor i choklad:) Mummsigt, men vi får vänta tills Torsdag innan vi får äta dom! Undrar om vi fixar det ;)
Vi e ju riktiga gottegrisar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar