Ja då går man in i vecka 23 i morgon då :) eller idag om man vill räkna så.
Vilda ska åka till sin pappa idag så jag passade på att be henne ta några kort innan hon ska åka.
Vi ska även upp till A&G och titta på bebisen, hon har inte fått något namn än men Arvid kallar henne för Augusti:) Så då gör väl vi oxå det! Jag är så spänd på att få se henne. Men jag kommer att gråta, för det jag sett av henne är helt underbart vackert. Vad annat kan det bli med dom föräldrarna?!
Hade tänkt att ladda upp lite bilder men det verkar inte fungera just nu så jag får ta det senare ikväll om det går då!!
Nej nu är det lunch dax... Köttbullar o mackaroner. Vildas favorit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar