Här är det svårt att sitta stilla just nu vill jag lova. Avkomman far runt som en propeller i magen. Det ser hemskt roligt ut.
Vilda är hemma med mig idag då jag är lite rädd för att vara ensam. Har haft rejält ont inatt och varit nära att kissa i sängen för att jag inte tar mig upp på benen själv. Så idag är min stora tjej hemma och hjälper mig :) Hon är ju bara bäst.
I morgon blir hon dessutom 6ÅR!!! Helt sjukt vad tiden går fort. Ska se om vi kanske har ett mini kalas i morgon innan hon åker till sin pappa igen:)
Nej nu ska jag koka kaffe och sätta mig i soffan. Kanske försöka få på mig lite kläder oxå ;) Skönt att man kan springa naken halva dan, men jobbigt om någon skulle plinga på dörren :p hinner ju knappast få på mig några kläder innan dom hunnit lessna och gått hem!
Ska lägga upp lite bilder senare. Men nu KAFFE!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar