Ja denna smärta verkar inte vilja ge med sig.
Igår innan jag skulle lägga mig så var jag på toa för 5011gången och när jag skulle ställa mig upp så fungerade inte mina ben. Noll signaler gick fram... Rädd som attans och med en känsla av tusen knivar i ryggen/svanken så kunde jag inte annat än skrika rakt ut! som tur va hade Vilda redan somnat, men självklart kom hon upp och frågade om det var något fel. Där satt jag med gråten i halsen och sa att allt var bra och att hon kunde lägga sig igen och det gjorde hon.
Magnus var inte hemma så jag kämpade i ca 15min med att få igång kroppen så jag kunde ta mig till sängen igen.
Behöver kanske inte säga att jag sovit dåligt!!
Nu är jag så jävla slut i kroppen och jag som har bokat tvättstugan idag. Men jag hoppas att Magnus kan sluta tidigt och komma hem och hjälpa mig. Jag får egentligen inte gå i trapporna men vad göra när jag bor högst upp och inte har hiss?
jag har ju ett barn att ta hand om och även jag måste ju få komma ut och se folk.
Nej nu ska jag väl försöka vara social med Vilda. kanske skriver mer senare!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar