Ja det är väl dags att göra sig klar för att ta ett sista farväl. Ingen jag känner väl men det är känsligt ändå. Ska sjunga 2 låtar och hoppas att jag kan få det att låta okej.
Vilda har nyss åkt till sin farfar. Hon ska sova där inatt för att i morgon få åkaa till sin pappa igen. Jag kommer att sakna henne, som vanligt.
Magnus åker bort igen i helgen så jag blir själv hemma. Får se om man kanske ska våga sig på en kväll på stråket ;) skulle vara kul att träffa lite folk. Men att gå ut nykter känns inte lika lockande. Men men... Vi får se hur jag gör :)
nej men jag får ta och skriva mer senare. Måste gå nu!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar