fredag 22 juli 2011

Begravning!


Ja det är väl dags att göra sig klar för att ta ett sista farväl. Ingen jag känner väl men det är känsligt ändå. Ska sjunga 2 låtar och hoppas att jag kan få det att låta okej.


Vilda har nyss åkt till sin farfar. Hon ska sova där inatt för att i morgon få åkaa till sin pappa igen. Jag kommer att sakna henne, som vanligt.
Magnus åker bort igen i helgen så jag blir själv hemma. Får se om man kanske ska våga sig på en kväll på stråket ;) skulle vara kul att träffa lite folk. Men att gå ut nykter känns inte lika lockande. Men men... Vi får se hur jag gör :)

nej men jag får ta och skriva mer senare. Måste gå nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar