söndag 24 juli 2011


Fy tusan vad jag älskar denna man!
Vad skulle jag vara om han inte var min? Mycket känslor nu.
Vem hade kunnat tro när detta kort togs att han skulle bli pappa till mitt barn? Inte bara en pappa till Avkomman utan oxå en riktigt bra fadersfigur åt Vilda. Är så sjukt glad att jag äntligen hittat rätt.
Min läckerbit;) eller är det jag som är en?!

Nu kommer han in här men en stor tallrik med Han orkade inte smaka på den när han kom hem kl 5:15 i morse. Inte så konstigt kanske.
Men nu är han uppe och ska strax få sätta på sig spenderarbyxorna ;) ska nämligen iväg och köpa oss ett skötbord idag! På Ulrikas LOPPIS!! 80kr bara. Riktigt fynd.

Nej nu ska jag göra mig klar. Får se om jag skriver mer senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar