lördag 16 juli 2011

slöa dagar

dagarna bara flyter samman nu när man inte jobbar. Vilda är hemma som tur e annars hade jag väl legat i sängen hela dagarna.
Avkomman lever rövare i min mage och det är så mysigt :)
Kan inte komma ihåg att det kändes på detta sett med vilda. Fast det e ju 6 år sedan oxå.

Är hos Jessica och hälsar på idag. Kände att jag behövde lite vuxentid ;) Magnus är ju fortfarande borta så jag måste aktivera mig för att stå ut!! Saknar honom sjukt mycket redan men han kommer ju hem på måndag natt.

Har fått tid för ultraljud på Tisadg den 19 :) Pirrigt!! Ska försöka få upp lite bilder sen om det går. Måste verkligen försöka hitta mig en ny dator. klarar mig inte utan längre!!!

Nej nu ska jag dricka kaffe och sedan ta en promenad runt byn med Vilda.
Skriver mer en annan dag.

Kramar

1 kommentar:

  1. tack.. din kommentar var precis det jag ville höra... Tack hjärtat

    SvaraRadera