fredag 22 juli 2011

Helt slut...

nu är allt tungt. Massor av känslor som bubblar upp och här e jag. Helt ensam. Vill ha hem min man. Varför ska han iväg hela tiden och lämna mig hemma? Klart han ska få åka iväg, men jag vill oxå ha lite tid med honom. Är jag egoistisk som tänker så??

Till den lilla avkomman i min mage så är det FULL fart på h*n nu. Är väl bara för att jag vill slappna av och vila lite. Har fått en tid till barnmorskan nästa vecka. Ska kolla blodet, vikten och lyssna på hjärtljud :) Det ser jag fram emot!


Ska koka en kopp te nu och sedan krypa ner i sängen och se en film. Ska ha lite egentid... Hmmm jaja kanske e jag lite bitter men må vara!

Blir nog bättre i morgon. Saknar min Vilda<3
Godnatt där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar