måndag 4 juli 2011

Den 4juli!

Jag går idag in i vecka 18, tror jag :)
Jo, men så måste det nog vara.
Jag känner mig riktigt bra i kroppen inte alls speciellt ont eller så.
Hade lite svårt att sova inatt då det var tropisk hetta i lägenheten. Vilket det brukar vara varje natt nu för tiden. Tror jag är lite extra varm i mig själv oxå.

Jobbar i dag, ska träna in lite låtar som jag ska sjunga på torsdagkväll i Hunge. Pirrigt, har ju inte sjungit för folk på ett bra tag nu känns det som. Men det fixar ju jag galant ;)

Magnus och jag har haft en massa funderingar på namn, Härta eller Hebbe är på topp just nu. Men jag gillar ju att ha namn även på magen så... denna gång heter magen AVKOMMAN :) tyckte det var passande då vi inte vet vad det är som simmar där inne.
Det är så spännande, hela jag är full av fjärillar bara jag tänker på att det växer för fullt i mig.

Nej nu e det dax att återgå till arbetet. Skriver mer i morgon.

P.S Jag saknar och älskar Vilda som ska vara hos sin pappa en hel vecka till nästan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar