tisdag 5 juli 2011

Tisdag!!

Är tillbaks på jobbet. Skulle nog hellst av allt velat vara kvar i sängen då jag knappt sovit en blund inatt. Har såna otäcka drömmar, missfall, att Magnus lämnar mig själv med Avkomman mm...
Vet inte varför dessa tanker ens kommer in i mitt huvud. Aja, jag ska vara lite positiv nu och se framåt :) Allt kommer att gå bra. Har ju världens bästa man som älskar mig över allt annat, vad mer kan jag önska mig ;)

Magen växer så det knakar. Ibland undrar jag om det inte är en 2-3 stycken där inne! Men det vet jag ju att det inte är, har ju redan varit iväg på ett ultraljud och där såg dom bara en bebis i alla fall.

Har lite problem med maten, tycker det känns riktigt läskigt att gå upp i vikt igen. Vet att man inte får banta, men det sitter som i hela kroppen att jag inte får bli tjock igen. Blä vad mycket negativa tankar jag har idag. Bäst jag slutar skriva nu så jag inte hamnar i nått svart hål...

Skriver mer när jag e på humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar