onsdag 13 juli 2011

HippHipp hurra!!

Magnus fyller 41år idag:) vi har nyss kommit hem från födelsedagsfirandet som ägde rum i Fanbyn hos Berit.
Magnus åker till Skottland ikväll, jag och vilda stannar hemma.

Magen växer för fullt :) Ultraljud nästa vecka. Det ser jag verkligen fram emot!!
Är i vecka 19 nu i alla fall!!

Nu måste vi åka hem och jag har semester så jag får se när jag kan skriva nästa gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar