Magnus fyller 41år idag:) vi har nyss kommit hem från födelsedagsfirandet som ägde rum i Fanbyn hos Berit.
Magnus åker till Skottland ikväll, jag och vilda stannar hemma.
Magen växer för fullt :) Ultraljud nästa vecka. Det ser jag verkligen fram emot!!
Är i vecka 19 nu i alla fall!!
Nu måste vi åka hem och jag har semester så jag får se när jag kan skriva nästa gång!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar