
Så jäkla tufft. Nu kan man verkligen både känna och SE Avkomman där inne. Hur h*n lever rövare!! Det är helt fantastiskt. Nu skulle Magnus ha varitt här och sett.
Haha... Åh det är glädje i hela kroppen nu!!
I eftermiddag ska jag ta bussen in till Ö-sund. Ska äta middag på innerfickan men Magnus mamma o moster med "gubbar". Det ska bli mysigt! Har nog aldrig ätit där förut, eller? Kanske någon lunch eller så :)
Var faktiskt in till stan igår oxå. Skulle äta på stråket med Magnus och sedan köpa en baddräkt till Vilda eftersom vi åker på semester på Fredag. Vi åker upp till Skellefteå bara över helgen och hälsar på Magnus faster. Det ska bli jätte skoj,
och vilda ser verkligen fram emot det. Hon har ju aldrig varit på någon semester förr. Nu ska vi bada i havet och åka båt äta glass och bara njuta. Ser ut som vädret kommer vara på vår sida ;)
Nej det kanske är dags att göra sig redo för denna dag. Jag ska försöka komma ihåg att skriva ikväll om maten var god!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar