lördag 23 juli 2011

Vad fan...

är jag nån jä*la gammal kärring eller?
Sitter här hemma med en kopp te i handen och kollar på tv en lördagkväll när alla andra i min ålder och umgängeskrets verkar vara på krogstråket!! Ja vad ska jag säga... Kan ju egentligen inte skylla på att jag är gravid för det spelar ingen roll. Man kan väl gå ut och ha kul ändå?! Jag är bara lat och en gnutta folkskygg nu för tiden.

Har lite svårt för min nya kropp. Gillar inte att jag blir allt större. Magen är väl okej. Men RÖVEN!!! Borde snart fixa en "bredlass" skyllt. Kan nästan inte ha några byxor längre :( Usch säger jag bara. Ville ju vara en "smal" o snygg gravidmamma denna gång. Visst att jag väger ca 40kg mindre just nu än vad jag gjode i samma vecka när jag väntade Vilda men det känns ändå tungt. Jaja... får kanske försöka ta mig ut lite mer så jag inte blir ännu större.

Magnus är tillbaka i sverige men inte hemma än på många timmar. Att han inte kan hålla sig hemma. Han kan väl inte redan ha lessnat på mig? ;) fast jag har varit riktigt jobbig nu ett tag så jag skulle ha full förståelse för att han skulle vilja sticka iväg ett tag och andas ut!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan se en film kanske. Får se om jag kan lyckas somna.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar