torsdag 21 juli 2011

Östersund!

Var in till stan en sväng idag och fikade med Jessica och köpte en present till min man :) han fick en ölkylare! Passande idag då det varit sjukt varmt.
Mina fötter o ben ser ut som balonger, inte alls snyggt.

I morgon ska jag på begravning, ska sjunga. Så nu ska jag försöka vila lite så jag e pigg. Kan behövas då det knappast kommer vara en glad tillställning.

Så Godnatt alla som läser detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar