Jaha då har man åkt på mjölkstockning då. Det är tamme f*n det ondaste jag varit med om. Kan inte för mitt liv förstå varför man ska kunna få detta.
Men men, det är väl bara att stå ut för amma det ska jag göra:)
Denna gång tänker jag inte geupp så lätt som jag gjorde med Vilda.
Inatt har vi sovit ganska bra. Jag har dock fortfarande feber och känner mig hängig men jag fick 2,5timmes sammanhängande sömn i alla fall, plus att jag sov med Molly Herta efter hennes "frukost" så då fick jag ju en extra stunds vila.
Idag blir hon dessutom 1 vecka!!
Tänk vad tiden går fort. Kan nästan inte förstå det...
Jag ska nu förbereda middagen medans Molly Herta sover. Hon lär nog vakna snart och vara hungrig. Igen!! Men det är ju bra att hon äter :)
Ska lägga upp bilder nästa gång.
Tips!
SvaraRaderaDet finns aluminium inlägg man lägger mellan tröjan och bhn.
Finns på apoteket eller hälslkost. De hjälper kanon och förebygger framtida mjölkstockning! Kanooon! M