Idag är det lucia.
Vi skulle ju iväg och kolla på Vildas luciatåg i morse men eftersom både Molly Herta o Vilda var vakna nästan hela natten så var jag så slut att jag inte tog mig ur sängen.
Men som tur e var ju magnus hemma så han kunde följa henne :)
Även hennes pappa med flickvän var där så hon behövde inte känna sig ensam!
Bvc var hit idag. Molly Herta hade gått upp jättebra denna vecka.
Skönt att veta att hon får i sig nog av ersättningen i allafall.
Hon var lika lång som sist men huvudet var lite större.
Så allt såg bra ut.
Jag har tvättstugan oxå, för den som vill veta ;)
Hahaha, känner att detta är ett knasigt inlägg, men jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Jo, nu ska jag koka spagetti och sedan ska vi till kyrkan för att se/lyssna på årets luciatåg.
Bye bye!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar