Idag har vi haft en helt underbar dag.
Barnen har varit snälla nästan hela tiden. Herta som varit uppe hela natten och gapat har idag sovit som en stock. Bara hon sover till natten så e jag nöjd!!
Vädret var skönt så vi tog oss en promenad på byn.
Var även till Jessica och hjälpte henne slinga håret:)
Drack lite kaffe och snackade skit.
Ställde mig på vågen och blev VÄLDIGTglad!!
Den visade idag 76,2kg!!
Det betyder att jag denna vecka gått ner 2kg!!
Tror det är för att jag slutat med godiset och varit på promenad varje dag :)
Känner miig sååå duktig!
Nu är det bara ca 8-10kg kvar ;)
Nu ska jag göra lunch till Vilda så hon håller sig i skinnet en stund till.
Sedan ska vi på 3års kalas hos Arvid!!
Hejdå skriver mer en annan gång :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar