onsdag 14 december 2011

Mina hjärtan



Tog ett kort på Molly Herta igår när vi skulle till kyrkan och lyssna på luciatåget. Hon fick vara en liten tomte :)



Tänk vad glad jag är att jag har dessa underbara människor i mitt liv!!
Kärleken svämmar snart över här hemma.

Har badat Molly Herta i diskhon i köken nyss ;) Snacka om hal bebis då jag råkade ha i lite väl mycket olja... Hahaha hon e som en liten ål.



Vilda har varit hos sin farfar efter skolan idag men kom nyss hem. Så nu ska jag till att laga middag så hon inte svällter ihjäl ;)



Magnus ska frakta sin bil till Gällö ikväll så han blir nog lite sen, men han får äta middag när han kommer hem.
Här väntar vi inte...

Ja nu har jag i allafall lagt upp några nya bilder som ni kan få njuta av!
Mina fina små hjärtan!!

1 kommentar: