Den 30 November kom hon. Kl 04:47, vår lilla Molly Herta!
För Hebbe hade tydligen ingen snopp ;) Men lika glad är vi ändå.
Hon är den mest fantastiska lilla människa.
Ska skriva mer när vi kommit in i vardagen igen.
Just nu går dagarna åt till att amma, byta blöjor, amma, vila, amma och sedan byta blöja igen!! Det är fullt upp med andra ord.
men det är skönt. Jag verkligen ÄLSKAR att vara mamma :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar