Jag tror att tomten hört min önskning iår!
För jag önskade att få komma tillbaka ner på 70-talet igen (vikten)
och idag stod den på 78,2 jippi!!!!
Äntligen!!
Visst att jag har minst 10kg kvar men vad gör det då jag inte är över 80 längre ;)
Hahaha... känner mig glad nu.
Fast igår tyckte ju Magnus att jag fortfarande såg gravid ut :(
Det var ju inte så roligt att höra, men men... Ska han säga :p
Han e ju inte precis den smalaste i denna familj. Men jag älskar honom ändå!!
Gick med Vilda till skolan nu på morgonen och sedan tog jag o Molly Herta en snabb kaffe hos Jessica i väntan på att ICA skulle öppna. Vi pratade lite strunt och det var skönt att få träffa lite vuxet folk :)
Tog sedan ett extra varv på byn innan det var dags att gå hem och stoppa mat i magen på mitt lilla hjärta!
Nu sover hon och jag ska oxå lägga mig en stund då hon varit vaken halva natten och jag inte fått många timmars sömn.
Skriver mer en annan gång :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar