måndag 12 december 2011

Love


Det luktar litet barn här.
En blandning mellan kräk, bajs och underbart litet barn :)

Jag har slutat amma :(
Det fungerade inte som jag hade tänkt mig. Tydligen får jag inte i mig nog med näring så min mjölk gav inte Molly Herta det hon behöver.
Så nu får hon mosters bröstmjölk som hon pumpar ur och så får hon mjölkersättning.
Inte alls kul men vad göra. Det är inte värt det. Att jag ska må dåligt och att hon ska få dålig mat!!
Nej så nu är det flaskan som gäller.

Tänker att det är skönt på ett sett, då Magnus får en helt annan roll nu den första tiden. Då vi båda kan mata och ge henne den närheten det innebär.
Kan ju vara mysigt att mata med flaska oxå :)

Igår kom Vilda hem. Så nu är det full rulle här i 2 veckor!
Skönt med lite vardag igen och att ha hela familjen samlad.

Nej nu skriker det ett litet barn där inne i tv-rummet.
Måste gå!!
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar