varför kan vissa saker inte gå in i huvudet på mitt barn?!!
Hur många gånger ska man behöva säga nej??
Åhhh, nu e jag less på allt detta tjat.
Men det är bara att bita ihop och inte ge med sig :/
Idag har vi varit på julavslutning på kyrkis. Vilda fick äta julgröt, skinkstut och sedan kom tomten med paket :)
Hon var riktigt snäll och duktig där ett tag.
Molly Herta sov nästan hela tiden den lilla tröttmössan.
När vi skulle hem passade vi på att ta en extra sväng på byn för att få lite luft.
Fick springa in hos farfar för att låna toan... Kunde gått illa det där ;)
Att man inte lär sig att gå på toa innan man ska på promenad!!
Det var skönt väder, lagomt varmt men synd bara att det var så slaskigt. Blev blöt om tårna :(
Nu ikväll har jag och Vilda gjort julkort som vi ska gå runt och dela ut imorgon. Vissa får vi skicka då vi inte orkar gå till stan ;)
Mlly Herta ligger här i köket på sin fäll och sover. Hon är sååå snäll på dagarna och bara sover och äter. Men nätterna är värre...
Jag skulle försöka sova mer på dagarna men det e svårt när man har en stor hemma oxå.
Men sova får man göra i graven.
Nej nu ska jag plocka undan lite här hemma.
Eller så sparar jag det tills i morgon då Magnus är hemma och kan hjälpa till ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar