måndag 5 december 2011

Älske barn



Tänk att man kan älska någon så sjukt mycket!!
Tänk att just jag skulle finna en man som är som Magnus och få detta underbara barn.
Nu har jag de 2 vackraste små flickorna och mitt hjärta exploderar snart av all lycka och kärlek jag känner.

Detta ärlivet, som Vilda hade sagt :)

Sitter nu ochförsöker pumpa ur mjölk ur mina sprängfulla bröst. Fattar inte hur brösten kan växa sååå mycket på bara 5dagar.
Hade innan förlossningen storlek 80B på min Bh och idag sitter en 80E lite för trångt... Hmmm, men jag ska inte klaga. Det döljer ju att magen är lite "fladdrig" ;)

Börjar längta mer och mer till det nya året. Magnus och jag har då lovat varandra att vi ska sluta med godis och onyttigheter. Jag vet att jag inte kommer klara det men jag vill verkligen försöka. Jag vill ha tillbaka min gamla kropp.
Men jag har sagt att jag inte tänker bry mig alls om vikten förän efter jul o nyår.
Så i Januari börjar mitt nya liv som aktiv mamma :) Hur nu det ska gå får vi se då...

Nej nu ska jag nog gosa med mitt lilla hjärta Herta <3
Ska lägga uppmer bilder och skriva mer om hur det går en annan dag, just nu kan jag knappt slita mig från min nya lilla skatt.
Hoppas ni förstår det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar