söndag 18 december 2011

Gympa!


Vissa i denna familj har mer energi än andra verkar det som ;)
Var upp till Anna här om kvällen och då var Herta så pigg så jag passade på att lägga henne i gymmet och det var en hitt!
Hon skrattade och sparkade och levde om som aldrig förr.
Det är så kul att hon börjar bli mer medveten och vaken.

Igår var Magnus på julbord och jag hade finbesök av först Linda och sedan Jannie!
Det var så trevligt att få umgås med dom igen.
Herta fick jättefina klänningar, så nu har hon både en till jul och nyår :)
Hon kommer vara supersnygg!
Men det är hon ju alltid ;)

Nu ska Vilda få spela lite spel och jag ska mysa mer min älskade man.
Känner att jag behöver lite närhet nu!!

Skriver mer en annan gång.

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar