Det verkligen öser ner över Gällöbyn!
Jag som brukar älska snön är iår redan less.
Dom kan ju för f*n inte skotta som folk.
Man kommer inte fram med barnvagnen och är det skottat så är det inte sandat så det blir rena skridskobanan på vägen...
Blä vad less jag är!!!
Men nu måste jag ändå ut.
Herta behöver luft, jag måste röra på fläsket och så är mjölken slut :(
Aja, bara att gilla läget!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar