jag fattar inte hur otålig man kan vara.
jag vill bara att denna lilla avkomma ska komma ut ur mig NU!!
Jag har så förbannat ont och kan knappt röra mig som folk längre.
Har även svårt att prata med folk och vill hellst vara ensammen.
Känner att jag vill vara själv, med mig själv, sammla kraft inför förlossningen och bara jobba med mig.
Tror nog att mina vänner börjar lessna på mig. Men dom får stå ut med att jag är lite knasig ;)
Jag kommer ju att bli bättre bara Hebbe kommer ut!!
Då kan jag bli social igen. Men just nu vill jag bara vara själv.
Har ett rejält dåligt humör, vilket går ut över Magnus o Vilda. Vet inte varför jag är så lättretlig, men ibland bara exploderar jag. Blir förbannad för minsta lilla och orkar knappt med min egna röst. Och om då Vilda tjatar på så brister det...
Stackars älskade barn. Det kan inte vara lätt att ha mig som mamma alla dagar.
Tur att hon har Magnus som kan leka med henne.
Han e bara för bra min kille!!
Nu ska vi strax iväg till Bräcke. Har tid hos Barnmorskan.
Hoppas att hon inte har lika bråttom idag som hon hade förra veckan.
Då fick jag ju knappt veta något om vad hon gjorde :(
Men jag skriver mer om det när jag kommer hem igen.
Bye Bye!!
Du verkar ha fått dig en lydig liten bebis som kommer på begäran!
SvaraRaderaSå söt hon är!
Hoppas allt går bra!
Mvh
Mari