fredag 25 november 2011

Fredag

Än en gång är det Fredag och jag går in i en ny vecka.
Nu är vi i vecka 39!!
Bara 2 veckor kvar, med lite tur.
Har ju en känsla av att vi kommer att få gå över tiden... Vill inte!!

Ikväll ska vi iväg på missionsaktion i Sundsjö. Kanske kan fynda några goda kakor ;)
Har ju bakat hela veckan men det har jag fått lägga i Magnus frys för annars kommer dom bara att ätas upp av mig när jag är ensammen. Åh det ska dom ju inte göra. Måste ju ha något att bjuda på när Avkomman kommit hem och h*n får besök!

nej nu ska jag få på mig kläder och åka på ICA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar