fredag 18 november 2011

21dagar


3 ynka veckor kvar:)
Hur ska jag orka vänta?!
Vill ha Avkomman här hos mig, NU!

jaja det är väl bara till att tålmodigt vänta tills h*n själv väljer att komma.
Har haft en hel del förvärkar inatt men inga riktigt starka.
Har ju sovit fantastiskt bra *peppar peppar* inatt. Bara varit upp en gång :)
Var ju på Ultraljud igår, allt såg bra ut.
Fortfarande lite liten men det var ingen fara sa dom. H*n vägde igår 2800g. Vilket jag tycker låter bra. Skönt att veta att det inte blir någon 5kg klump man ska måsta trycka ut ;)

Ikväll är det Mexicansk afton i Torsäng. After work. Får se om jag orkar följa med Magnus dit. Han ska tydligen hjälpa till där ikväll och prata o stå i baren. Det e han ju bra på min man! Att hålla låda alltså.
Jag kan ju åka dit och äta middag och sedan åka hem ioförsig.
Kan ju vara kul att komma ut och träffa lite folk. Men det tråkiga är att jag inte har NÅGOT att ha på mig :(
För det ända "snygga" jag kommer i just nu ska jag ju ha på dopet imorgon...
Hmmm, får väl ta något annat då, vad som hellst!
Kan ju inte alltid vara snygg ;) Hahahaha

Nej nu ska jag ringa till farfar och se om vi kan ta en sväng på affären. Ska hämta ut paket och handla mat. Är ju hungrig hela tiden så det blir fort tomt här hemma.

Skriver mer i morgon eller senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar