tisdag 22 november 2011

aj, Aj, AJJJJ!!!

Fyf*n vad jag har ont idag!
Känns som någon stoppat upp en fotboll i mitt kön... Inte alls skönt vill jag lova.
Kan ju knappt gå som folk. Måste ju se helt galen ut ;)
Detär som en ilande känsla, som ben mot ben typ... Hmm, jag e dålig på att förklara.
Men att det gör ont det kan jag lova.
Har även åkt på en rejäl förkylning. I morse kunde jag knappt andas varesig med näsa eller mun. Var helt täppt i halsen, otrevligt var det. Tog lite av Vildas luftvidgande medicin och blev lite bättre.
Så ieftermiddag ska jag till läkaren så dom får kolla så jag inte åkt på halsfluss eller något liknande.
Ska även till BM och se hur allt står till med Avkomman :)
Hoppas h*n har växt på sig lite mera nu när jag fått i mig alla vitaminer o mineraler som jag inte hade förut. Tänk om h*n helt plötsligt ökar MASSOR i vikt och blir en 5kg klump?!! Nej nej nej, det vill jag då rakt inte vara med om!!

Jag ska koka lite tea och se om det lindrar min ömma hals.
Ska även se om jag kan lyckas lägga upp en bild på magen i eftermiddag.
Har ju lovat Vilda att vi ska ha julkorts stuga här hemma ikväll så vi får se om jag hinner och orkar!!

Ha en fortsatt bra dag nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar