
Uppe med tuppen, eller typ kl 8 i alla fall.
Har massor att göra idag och jag känner bara att kroppen skriker och vill inte vara med längre!!
Jag har tvättstugan *suck* men ska även hinna dammsuga, diska, torkagolvet, renbädda i alla sängar, få Vilda att städa sitt rum, laga lunch, diska igen, och inte nog med det så är det ju TJEJKVÄLL ikväll. Vi ska fira Anna eftersom hon fyllt år.
Hur ska min kropp fixa detta??
Känner mig redan nu som en 150kg valross :(

Helt enkelt UTSLITEN
Får man ägga sig ner och bara gråta??
Tycka riktigt synd om sigsjälv?
I såna fall vi jag göra det NU!!
Kan ingen bara komma hit och hjälpa mig lite med något, eller bara komma och göra mig sällskap. Jag vill inte mer nu.
Får man vara hård så kan jag just nu säga att jag hatar att vara gravid och fet och inte ha något fint att ha på mig!! Jag vill inte mer. Kom ut nu unge!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar