tisdag 1 november 2011

Fjärde Barnmorskan :(


Jaha då ska man till BM igen idag då. Hade verkligen sett fram emot det, men så fick jag kallelsen i brevlådan och då var jag inte längre så glad.
Nu ska jag få träffa min FJÄRDE barnmorska. Kan dom göra så? Trodde dom hade lite folk i Bräcke men tydligen inte.
Jag vill inte dra hela graviditeten en gång till och försöka få någon att förstå hur det varit.
Det behöver väl inte alla världens barnmorskor veta. Eller?!!
Jag blir bara så trött.

Nej jag ska försöka tänka lite positivt. Denna BM kanske är den bästa hittils.
Jag får väl ta det som det kommer helt enkelt.

Nej nu ska jag försöka få på mig ett ansikte och sedan kanske jag o vilda tar en sväng på kyrkis :)

Skriver mer senare om hur det gick...

1 kommentar:

  1. Jaå Cikki är en Jämtlands tjej från början :) Va kul hihi. En fantastisk kvinna! En av dom mest omtänksamma & kärleksfulla människor jag känner, och hon har hittat en kille som är precis som henne. Helt fantastiskt :) Ska hälsa henne ;)

    SvaraRadera