Nu är det nedräkning påriktigt!!
Bara 25dagar kvar till BF :)
Vart har tiden tagit vägen??
Men samtidigt som det känns som tiden flugit fram så är 25dagar just nu en evighet bort. Jag skulle vilja att Avkomman kunde komma om kanske 15dagar istället ;)
Vem orkar vänta längre än såhär??
Är sjukt nyfiken på vem som gömmer sig där inne.
Nej nu ska jag städa lite så jag har det ur världen...
Hade tvättstugen igår så det finns även ett berg av kläder att stryka som jag måste bestiga idag oxå! Blä för att vara ensam hemma med alla dessa "måsten"
Jag är faktiskt trött och fet och GRAVID!! Låt mig slippa lite av alla måsten ett tag...
Hmmm... Nej det var ingen som lyssnade denna gång heller.
Bara att ta saken i egna händer då ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar