Detta är bilderna som jag skulle lagt upp förra Fredagen.
Men bättre sent än aldrig ;)
Idag har vi inga planer än, men klockan är ju inte ens 10 än så...
Jag tänkte jag skulle ringa farfar och se om vi kan åka och storhandla senare,
har ju noll i skåpen här hemma. Magnus skulle ju kunna handla efter jobbet men jag ska iväg på möte kl 18 ikväll så han hinner inte. Men jag tycker ju om att handla ;)
Om inte ryggen säger ifrån alltså!!
Har haft rejält ont inatt och inte alls sovit bra.
Men då kanske denna natt blir bättre. Kan ju alltid hoppas i alla fall.
Nej nu ska jag väl göra någon nytta :( Diska och plocka undan lite...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar