18 lååånga dagar kvar till BF! Men det finns ju en risk att jag får lägga på 14dagar oxå :( Men det ska jag göra allt i min makt för att det inte ska ske.
Har magen sjunkit lite eller är det bara jag som tagit kortet i en annan vinkel?!
Jag börjar bli nojjig nu och tror att varje liten förvärk är the real deal.
Men så är det ju inte. Jag kommer sitta här med Avkomman i magen även på lucia som det känns nu. H*n har det bra därinne och det är väl tur det.
Jag har åkt på en rejäl förkylning dessutom. Ont i halsen och tungandad. Snuvig och en liten gnutta feber. Ibland undrar jag varför jag aldrig kan få vara riktigt bra. Hahaha, är det någon som får det?! Jag är nog bara lite lagomt less nu och har ett behov av att få gnälla av mig lite ;)
Har även tvättstugan idag. Det var inte alls lätt att försöka ta sig ner för alla dessa trappor med 2 tunga ikeapåsar med tvätt.
Nästa gång får Magnus ta tvätten om inte Avkomman tittat ut.
För jag avskyr trapporna. Hur kunde jag komma på den dumma idèn att flytta hit?!
Hmmm, kanske snart dags att se sig om efter något nytt, och absolut större.
För att bbo 4st i en 2a känns inte riktigt okej...
Får ta det med mannen någon dag;)
Nej jag tror nog att jag ska lägga mig på soffan med en kopp tea nu och bara vila. Får ta mig ner till tvätten om en stund. Ingen brådis här inte...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar