En dag närmare!
Natten har inte alls varit rolig, nästäppa, sammandragningar och kramp i benen.
Men det är väl bara till att bita ihop och se varje natt som en natt närmre min bebis. Vet att det inte är det lättaste att tänka så men det gör jag i alla fall. Åh visst hjälper det. Lite i alla fall :)
Nu äter jag choklad och bara njuter av lugnet. Kommer att vara ensammen tills sent ikväll då Magnus åker på bandy direkt efter jobbet. Men då kan jag bestämma vad jag vill se på tv och jag behöver inte ens kläpå mig idag ;)
Imorgon är det Torsdag och då ska vi på ultraljud igen. Ska kolla så Avkomman växer som h*n ska. Kan ju vara bra då de senaste proverna jag lämnade inte var så bra. Har svårrt att fatta att dom trodde jag svällte mig själv.
Inte alls likt mig. Istället att frossa i mat, det är mer min stil :p
Nej nu ska jag ta min kopp med tea och sätta mig i soffan och se på någon dålig film... Får se om jag skriver mer senare
Gullig blogg :)
SvaraRaderaVi skriver på ungefär samma sätt, så kändes nästan som att kolla på sin egen ;)
Tack så mycket, Kul att du gillar den :D
SvaraRadera