fredag 11 november 2011

2011.11.11


Avkomman har det bra därinne och lever rövare. Som vanligt när jag vill ha lite lugnt och skönt en stund :)

Idag är det en massa 1:or :)
Hade varit kul om avkomman fickför sig att komma ut idag, ellerhur?!

Jag har haft/har värkar hela natten och sovit riktigt dåligt.
Vilket gör att jag just nu är på dåligt humör oxå...
Blä, jag e verkligen less. Men det är ju bara 28dagar kvar nu :)
Om jag inte behöver gå över tiden, men jag tror inte det med tanke på hur pass ont jag har redan nu.
Ska ju tillbaka till BM den 22/11 och då ska jag fråga om man kanske kan få göra en hinnsvepning om man skulle gå över tiden. Kanske redan fjärde dagen över eller liknande så jag slipper gå över i 2veckor innen dom sätter igång mig.
Hellst av allt vill jag föda någon dag förtidigt. Allt för att denna smärta ska släppa.
Jag kan ju inte leva som en normal människa längre!!
Jag är arg o grinig hela tiden.
Jag kan knappt ta mig ur lägenheten och absolut inte gå längre än till tvättstugen utan att bli sängliggandes.
Ska det behöva vara så??
Nej tack!!
Jag vill ha tillbaka mitt liv snälla...


Älskade älskade barn, vem är du som gömmer dig där inne i mig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar