onsdag 23 november 2011

Bullbak

Ja idag när Vilda var på skolan så passade jag på att baka lite bullar.
Är väl bäst att fylla upp frysen nu innan Avkomman kommer :)
Tråkigt om man inte har något hemma att bjuda på om det kommer besök.

Var till BM igår, där såg det väl ganska bra ut tror jag.
BM hade bråttom till bussen så jag fick inte riktigt veta vad som hände.
Men jag vet att blodtrycket var 110/65
Sockret låg på 3,8
SF-mått 33-34 någonstans sa hon
Vikt +700g
Avkommans hjärtljud 128 (sov nog)
och fortfarande fixerad :)

Berättade att jag haft ett väldigt tryck i de nedre delarna ;)
Hon sa att det kan vara på G snart och att det är det jag känner av.
Jag hoppas att hon har rätt, för det är jobbigt att vänta nu.
Tycker dock att det går rätt bra med tanke på att jag bara är hemma. Trodde ett tag att jag skulle bli galen av att bara sitta här hemma och stirra i väggen, men så är det inte. Jag tycker det är rätt skönt att vara själv. Känner inte alls för att prata med någon, vill bara vara i mig själv med mig själv.
Var likadant när jag väntade Vilda. Då ville jag sammla mig och bara vara ensam.

Nej nu ska jag lägga bullarna i påsar :)
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar