torsdag 3 november 2011

Farfar "Baanta" Bysse

Idag blir min "svärfar" 69år!!
Vi ska iväg på kalas senare idag, tror det är en tjej här hemma som verkligen ser fram emot det.
Hon vet ju att det blir tårta och annat gott ;)
Jag skulle ju ljuga om jag sa att inte jag oxå är lite sugen :p
Vill ha tårta och dricka och bara svulla. Men som vanligt så får jag nöja mig med det lilla. Fast det är nog lika bra! Jag behöver inte äta så mycket sötsaker.

Just nu är det fest på kyrkis. Tror vi ska ta en sväng dit och kolla, kanske Arvid är där så vilda kan f leka av sig med honom. Annars finns det nog en massa andra barn där idag.
Uppdaterar mer senare när vi kommit hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar