Det kan inte stämma!!!
Är det första advent redan nästa helg??
Vart har tiden tagit vägen?
HALVA November har redan gått och snart är det jul.
Hur ska jag hinna fixa iordning allt? Det ska ju faktiskt komma en liten bebis mitt upp i detta också. Fy´, jag får panik!
Jag måste upp på vinden och se om jag hittar igen kartongen med julsaker och så ska det bytas gardiner och bakas luciafika och kasnke kokas knäck....
Ojojoj, jag kommer inte hinna med detta känner jag.
Men jag får väl ta det jag hinner för jul blir det ju hur som hellst.
Till helgen ska jag o Magnus ha lite roligt. Vilket är på tiden :)
På Fredag ska vi på mexicansk afton, med massor av mat och frågesport mm, och sedan på Lördag är det dags för Agusti att få sig ett "riktigt" namn :) Dop ska det bli och jag ska få den stora äran att sjunga. Jag kommer att gråta som en tok för lten är ju helt underbar!! Ska även få hjälp av 4 supersöta små tjejer som ska köra i refrängerna. Det kommer bli magiskt som Vilda hade sagt :)
Nej nu ska jag iväg på middag hos syster. Skriver mer imorgon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar