måndag 31 oktober 2011

Nytt e kul


Jag köpte dessa små strumpor när vi var till Sundsvall, dom är ju bara för söta tycker jag :)




Magen växer för fullt och det rör sig därinne som det ska! Vissa gånger tror jag att h*n är påväg ut genom naveln ;) det verkligen bufflar på förfullt.
Jag sover riktigt dåligt på nätterna men det är väl sånt man får ståut med.
Det är ju bara 39dagar kvar nu!!
Tiden går framåt :)
Nu ska jag och Vilda gå på jobbet och träffa tjejerna som ska sjunga.
Ska försöka skriva mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar