Var till Jessica för att ha en myskväll, men det blev inte så som jag planerat!
Denna smärta i mage och rygg håller på att ta kol på mig och just nu skulle jag ljuga om jag sa att jag inte är rädd! LIVRÄDD!!
Fan Magnus är inte hemma. Tänk om det sätter igång redan nu? Eller har jag ont bara för att jag oroar mig för mycket? Jag vet inte alls längre, men nu ska jag sätta mig i duschen och se om det går över. Sova bort smärtan, det kan ju funka.
Usch vad jag vill ha hem min man nu :(
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar