idag är det bara 49dagar kvar tills Avkomman ska komma :) Kan ju bli både fler o färre dagar oxå, men vi siktar på 49!! Så man kan nog säga att h*n bara ska in i ugnen nu och gräddas, för h*n är ju som klar redan:)
Fick ett par jeans av Anna igår och idag när jag skulle testa dom så hittade jag en 100lapp ;) Men den ska hon ju självklart få igen. Eller är de den som finner som får behålla?!
Nej det klart hon ska ha tillbaka den.
Jag är redan i full gång här hemma, tog bara en liten "rast" för att uppdatera här!
Men nu ska jag återgå till städningen.
Ha en underbar dag!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar