lördag 15 oktober 2011

vecka 33



går in i vecka 33 idag!!
Magen har helt ändrat form sen förra veckan, vet inte varför men den ser helt skum ut nu tycker jag ;)
Det lever om för fullt och det är både mysigt och ibland jobbigt.
Iallafall när man ska försöka sova, då får h*n en energikick och far runt som en ruggbyspelare där inne.

Tänkte bjuda på lite bilder nu när det fungerar att ladda upp, fick lite kläder och filtar av Anna igår som Avkomman ska få :)


Tänk vad mysigt att få ha denna lilla "fårpäls" på sig när man åker hem från BB i Desember när det är snö och iskallt. Åh så jag längtar nu!!


Detta täcke ska vi ha i vagnen, tycker det är så festligt med alla djuren. Älskar att det är så mycket färger. Kommer vi att kunna använda länge. En riktig favorit faktiskt :)

Nej det är väl dags att gåut med hunden nu så hon får kissa av sig.
Magnus for hem till sig för att städa och packa det sista inför resan i morgon.
Men han har lovat mig en riktigt romantisk och god middag ikväll ;)
Kanske även en film i sängen om jag har tur!!

Nej jag får se om jag skriver mer idag annars tar jag det i morgon.

Hejsvejs så länge....

2 kommentarer: