fredag 7 oktober 2011

Fredag igen

Åh det betyder att Vilda kommer hem idag:) Som jag har längtat!!

Vi var ju iväg på Ultraljud igår och det såg bra ut, avkommans vikt uppskattades till 1739gram :D (Fick inga bra bilder denna gång heller)
En liten bebis änsålänge, men h*n tjockar nog på sig innan det är dags att komma ut.
Har dock en konstig oroskänsla i kroppen. Är man kanske mer nervös mer andra barnet? Kanske fått för mycket upplysningar om vad som kan gå fel... Usch, jag vill inte tänka på det men helatiden ligger det och gnager i mitt huvud!

Jag ska försöka varvaner lite nu när Vilda kommer så jag kan fokusera på henne till 110% och bara njuta av att vi två är två. För snart ska hon behöva dela mig med en annan liten människa och jag kan tänka mig att det inte kommer att vara lätt alla gånger. Vilda är ju ändå sååå van att alltid få vara själv med oss. Att hon fått all uppmärksammhet hela tiden!
Men jag tror att det kan vara nyttigt för henne att få dela med sig :)


Min älskade "lilla" prinsessa!! Som nu blivit stor... Tiden går allt för snabbt.

1 kommentar: