Jag börjar lessna på att vara gravid nu. Vet att jag kommer ångra att jag sa det när magen e borta och bebisen e ute, men just nu är den bara stor, tung och ivägen för allt jag gör. Är tillomed svårt att sitta vid datorn.
Har inte sovit många timmar inatt. Hittar inget sett att ligga på.
Magnus snarkar och jag blir galen. Men så är det väl. Har ärligt talat helt glömmt bort hur det var när jag väntade Vilda. Kan inte komma ihåg att det var problem att sova i allafall.
Har haft huvudvärk nu ett par dar, vet inte vad det kan bero på men jag ska kolla upp det när jag åker till barnmorskan i veckan. Har dock inte fått någon tid än, men jag skulle få komma i veckan sa hon sist jag var iväg. Så det är väl bara att vänta och se om jag får någon kallelse.
Nej jag måste nog jobba vidare nu. Kan inte sitta här hela dagen :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar