Idag går det äntligen att lägga in bilder igen.
Försökte massor av gånger igår men det gick inte. Men nu så :)
Ska iväg och leka på alma idag med alla barn utom mitt eget som är hos sin far idag.
Jag ska även vara hundvakt, Lisa har lånat en hund som jag ska ha tills i morgon:)
Alltid trevligt med hårigt sällskap ;)
Nej frulle på detta så är denna dag på G!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar