Ja då går man in i en ny vecka då. IGEN!!
Hur fort kan tiden gå egentligen?! Känns som jag inte riktigt hinner med längre.
Ska bli riktigt skönt att bara behöva jobba en vecka till och sedan tänker jag ta ut mina semesterdagar som jag sparat ihop:) Men de sista veckorna innan förlossning måste jag nog tyvärr ta några mammadagar. Men då får det bli så. För jag orkar verkligen inte jobba längre.
Man kanske har lite tur och får någon vecka tidigt ;) Kanske i vecka 38! Det skulle passa mig utmärkt!!
Idag har vi varit upp till Anna, var dit med hennes present då hon inte var hemma när hon fyllde år. Arvid och Agusti fick paket dom med av Magnus. Han hade handlat lite när han var i Barcelona.
Jag och Vilda fick ju våra paket igår när han kom hem :)
Nu är Vilda o Magnus ute på promenad. Jag orkade inte följa med.
Har haft mycket förvärkar/sammandragningar idag så jag tyckte det kändes bäst att hålla sig hemma ikväll. Så kanske jag kan gå ut en stund i morgon istället.
Ska kanske åka till Tavnäs och hälsa på. Dom hade ju skaffat kattungaar och Vilda vill titta på dom. Åh det vill ju jag med!
Ska även se om man kanske får sig en skaplig lön denna månad så vi kan åka en sväng på ikea. Är några saker Vi skulle behöva innan Avkomman kommer. Men i värsta fall får vi ju handla dom i stan, även fast det e roligare att gå på ikea, i allafall för mig ;)
Nej nu ska jag diska undan efter middagen och sedan krypa upp i soffan och mysa lite med den nya boken jag börjat läsa.
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll/helg!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar