Ja något av det är det som hållit mig vaken inatt.
Magen blir stenhård och drar som ihop sig. Ganska ont gjorde det ett tag.
Men sedan hittade jag en rellativt skön ställning och kunde somna om en stund.
Så det är nog därför jag inte känner mig helt hundra idag, trött och med ganska gåligt humör :/
Vilket självklart fått gåut över Vilda. Men jag sa förlåt och då la hon huvudet på sne och sa till mig -Mamma, när du blir så där arg så lyssnar jag ändå inte!!
Hahaha, ja det kanske är tur i oturen. För ibland vill jag ju att hon ska lyssna på mig när jag blir arg ;)
Jag har inte kräkts något idag, har ioförsig bara druckit nyponsoppa än så länge.
magen känns tom och jag är sugen på precis ALLT
Allt onyttigt självklart. Men idag känns det som att jag inte bryr mig ett dugg om det ;) Jag vill bara fylla min kropp med en massa godsaker!!
Får börja med en kopp tea efter jag diskat undan.
Jo, en fråga. När får man börja ställa iordning för bebisen? Bädda vaggan, fixa skötbordet, fixa i vagnen och kläder mm??!!
Vill inte göra det för tidigt, men inte heller i sista sekund.
Förslag tack :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar