tisdag 18 oktober 2011

33+3


Vem är du som gömmer dig där inne??

Tiden tickar på som vanligt fast min älskling inte är hemma.
Konstigt det där med tid. Känns som han varit borta i en evighet men samtidigt har jag knappt fått något gjort. Hmmm, får se om denna dag går bättre.

Har sovit dåligt inatt, avkomman har levt om och jag hade svårt att ligga skönt. Men tillslut somnade jag nog av ren uttmattning. Fast jag vaknade utan klocka i morse. En av stolarna ute på balkongen stod och slog mot räcket, lät som någon försökte riva stället. Så det var bara att gå ut och plocka in sakerna. Det är verkligen orkanvindar här idag, mössa, vantar, halsduk på med andra ord!!

Nej jag ska väl ta och gå på jobbet nu då.
Kanske skriver mer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar