måndag 10 oktober 2011

vecka 32



Jag har ju inte skrivit något i helgen då jag inte alls varit på topp. Humöret har varit värre än på länge. Skrattat ena minuten för att sedan bryta ihop och bara gråta.
Vet inte varför jag varit så men idag känns det lite bättre. Peppar peppar!!

Vilda är hemma idag. Hon hade 40graders feber igår när vi var hos momma på middag. Hon var inte alls pigg kan jag lova. Idag har hon "bara" 38,6 så hon är betydligt bättre. Jag ska iväg och jobba senare idag, men mamma har lovat att komma och tahand om trollet. vilket är skönt för jag måste verkligen få komma ut en sväng och träffa lite folk.

Magen har känts rätt lugn nu på morgonen så jag hoppas att h*n fortsätter vara snäll tills jag kommer hem igen. Men sist jag hade barnkör var det ett himmla liv. Då stampade h*n tackten och dansade för fullt där inne :) Barnen tyckte det såg roligt ut men jag kan nog inte riktigt hålla med om det, känndes som h*n skulle komma ut där ett tag.

Nej nu ska jag fixa undan lite här hemma innan mamma kommer.
Kanske skriver mer senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar